bismilah

Khamis, 30 September 2010



ASSALAMUALAIKUM.....

kali nee saya nak luah kn apa yg bermain dlm pkiran sya
sejak beberapa minggu nee!!!

sebab pkara nee...saya xselera mo mkn...
xble nak tdo....n xselesa untk stdy....

saya sbnar nya risau sngt....EXAM 2 BULAN ag tp...
sy lngsung xda persiapan...
mcm apa yg sy plajari slama nee semu nya kosong...
xda yg tersave dlm minda saya...
aduuhhh!!!!
law mcm nee....FAIL lah jawap nya...
ASTAGHFIRULLAHALAZIM........

SAYA btul2 rsa takut sngt,,,,
ada kah sy udah terlmbt utk memperbaiki nya...
apa yg ptot saya wat....???????

sem...nee btul2 berbeza dgn sem lalu....
ujian pertama pon dah mnunjukn perbezaanya....saya xkn biarkn RESULT sy kli nee jatuh...!!
saya akn wat yang terbaik ag kli nee....
insyaALLAH sy akn buktikn pada ujian kedua sya....
saya berjanji akn tingkatkn ag usaha saya...
AISAH YOU CAN DO IT...!!!



Tiada ulasan: