bismilah

Jumaat, 17 September 2010

TANDA TANYA????


ASSALAMUALAIKUM

hari nee..saya sunyi sngt...coz xda uda kwn ku utk bergurau n berkongsi crite
time cuti nee
semua plajar tnjg chat dah balik...
aduuhh!!! rinduu gila dgn c iema nee..
wlaupon bru seminggu jak minggu dia tinggal sebilik dengan aq..
aq sudah rasa lebih lama
mengenali nya...

saya xsangka hbungan kami semakin erat...dan kasih sayang saya
terhadap nya semakin dalam....dan saya berharap sangat ingin menjadi seorang kawan yg terbaik
untuk nya....^_^

Namun aq risau sangat...sekiranya aq terlalu rapat dengan nya..
mugkin akn timbul rsa cemburu or xpuas ati dengan aq..
saya takut kawan2 yang laen..berprasangka buruk terhadap ku...
kerna saat itu aq lebih bnyk luang kn msa dengan nya...
berbanding dengan seorang sahabat di dlm asrama nee yang amat aq
sayangi...

AQ xingin menjadi seorang sahabat ..yang munafik....
yang x adil n plastik.....aq ingin menjadi seorang sahabat yang..
sentiasa menjaga ukhuwah sahabat2 yang lain...

ADAKAH AKU GAGAL MENJADI SEORANG SAHABAT???

Tiada ulasan: