bismilah

Jumaat, 29 Oktober 2010

fahamilah saya...



ASSALAMUALAIKUM...

pagi nee mud sy x sberapa baik..mungkin sebab hal 2 ari lepas malam sy sukar nk tido krana memikirkan soal persahabatan.. ADAKAH ALLAH SEKARANG SEDANG MENGUJI SY??? KENAPA ORG SUSAH NK MEMAHAMI ORG LAIN???? sebenarnya saya xminta keadaan ini berlaku... saya xpaksa org untuk mendekati ya.... saya xpaksa org utk menyayangi diri saya..... saya xpaksa pun orang untk menerima sy sbgai SAHABATNYA... Dan saya Xkn merasa bangga menulis pkara ne di blog...SAYA! tp sy harp sangat org memahami keadaan saya PLEASE UNDERSTAND MY SITUATION !
please...jgn membawa saya kepada keadaan yg saya tidak dapat memilihnya....kerna itu adalah satu penyiksaan dlm diri sy... MUNGKIN...sy xsekuat seperti kamu yg dpt mengatasi sgala keadaan yg berlaku di sekelilingi kamu.. TAPI ....sy jgk xselemahnya kamu...kerana saya masih dpat bangun wlaupun terjatuh dgn masalah yg mendatang..

Tiada ulasan: